Osnovni koraci

Kako koristiti DHM aplikaciju za HACCP evidencije

1

Korak 1

Izradite račun

Potrebno se registrirati putem DHM aplikacije, unjeti podatke tvrtke, izdvojenog objekta, namirnica, dobavljača, jela, zaposlenika i sl. Uslugu implementacije vrše i naši prodajni predstavnici ili tehnička podrška.

create-account
2

Korak 2

Novi zapis

Nakon inicijalnog postavljanja, početni ekran je mjesto na kojem se nalaze sve kljucčne funkcionalnosti aplikacije koje nazivamo moduli. Za unos novog zapisa (evidencije) odaberite "Novi zapis" na dnu ekrana.

select-coin
3

Korak 3

Odaberite jednu od evidencija

DHM trenutno podržava sve evidencije za HACCP sustav, koje su usklađene sa zakonskim propisima. Odaberite jednu od evidencija koje želite popuniti.

select-payment
4

Korak 4

Popunite evidenciju

Popunite sve potrebne podatke. U ovom primjeru radi se o "Evidenciji prijema hrane", gdje odabiremo datum za koji unosimo evidenciju, prethodno postavljenog dobavljača, vrstu namirnice, temperaturu kod prijema. Opcionalno možemo dodati i razlog odbijanja te prilog (fotografiju otpremnice, PDF dokument i sl.).

payment-method
5

Korak 5

Pregledajte evidenciju

Popunjena evidencija sprema se u "Nepotpisane evidencije" na početnom ekranu. Odabirom evidencije otvara se PDF prikaz. Voditelj objekta može potpisati evidenciju, a zatim se ona prebacuje u "DHM Cloud", gdje se čuva minimalno 2 godine.

confirm-order
Neki od naših klijena i partnera:
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
partner
PREUZMITE APLIKACIJU

Besplatno preuzmite aplikaciju na dostupnim trgovinama

Preuzmite aplikaciju i koristite sve funkcionalnosti koje vam omogućavaju jednostavno i brzo vođenje poslovanja. Uvijek dostupna, jednostavna za korištenje i prilagodljiva vašim potrebama. Besplatno korištenje prvih 10 dana.

app-img
image
image