Potrebno se registrirati putem DHM aplikacije, unjeti podatke tvrtke, izdvojenog objekta, namirnica, dobavljača, jela, zaposlenika i sl. Uslugu implementacije vrše i naši prodajni predstavnici ili tehnička podrška.

Kako koristiti DHM aplikaciju za HACCP evidencije
Potrebno se registrirati putem DHM aplikacije, unjeti podatke tvrtke, izdvojenog objekta, namirnica, dobavljača, jela, zaposlenika i sl. Uslugu implementacije vrše i naši prodajni predstavnici ili tehnička podrška.
Nakon inicijalnog postavljanja, početni ekran je mjesto na kojem se nalaze sve kljucčne funkcionalnosti aplikacije koje nazivamo moduli. Za unos novog zapisa (evidencije) odaberite "Novi zapis" na dnu ekrana.
DHM trenutno podržava sve evidencije za HACCP sustav, koje su usklađene sa zakonskim propisima. Odaberite jednu od evidencija koje želite popuniti.
Popunite sve potrebne podatke. U ovom primjeru radi se o "Evidenciji prijema hrane", gdje odabiremo datum za koji unosimo evidenciju, prethodno postavljenog dobavljača, vrstu namirnice, temperaturu kod prijema. Opcionalno možemo dodati i razlog odbijanja te prilog (fotografiju otpremnice, PDF dokument i sl.).
Popunjena evidencija sprema se u "Nepotpisane evidencije" na početnom ekranu. Odabirom evidencije otvara se PDF prikaz. Voditelj objekta može potpisati evidenciju, a zatim se ona prebacuje u "DHM Cloud", gdje se čuva minimalno 2 godine.
Preuzmite aplikaciju i koristite sve funkcionalnosti koje vam omogućavaju jednostavno i brzo vođenje poslovanja. Uvijek dostupna, jednostavna za korištenje i prilagodljiva vašim potrebama. Besplatno korištenje prvih 10 dana.