Ovdje možete pronaći odgovore na najčešća pitanja koja se postavljaju u vezi aplikacije.
Da, u skladu je sa zakonom. Zakonu o hrani (»Narodne novine«, broj 81/2013 i 14/2014) ne definira da se evidencije moraju voditi na papiru i ispunjavati olovkom već je bitno da se vode. Također zbog prednosti same aplikacije da vas upozori ukoliko neka provjera nije obavljena te samim time i evidencija nije ispunjena svi poslovi oko HACCP sistema su puno sigurniji i smanjen je rizik od potencijalne opasnosti na minimum te je izbačen ljudski faktor. Aplikacija daje podršku u kontroli i osobni je asistent u procesu ispunjavanja HACCP standarda.
Naravno da mogu. Svi zaposlenici koji imaju vlastiti ili službeni mobitel ili bilo koji drugi pametni uređaj mogu pristupiti aplikaciji nakon što mu vlasnik/voditelj objekta postavi početni profil. Također je moguće i određenom zaposleniku omogučiti ili blokirati pristup određenoj evidenciji ukoliko tako voditelj objekta tako odluči.
Jesu. Svi kreirani PDF dokumenti kao i svi ostali podaci unutar same aplikacije se čuvaju na zaštićenom serveru. Također nakon proteka svake godine će te dobiti sve evidencije koje ste kreirali pa ih možete čuvati na koji god način želite (cloud servis, CD, računalo,...)
Ne, svi kreirani dokumenti se čuvaju na serveru i kad nabavite novi mobitel i pristupite svom profilu sa svojim korisničkim podacima imate pristup svemu što ste radili na starom uređaju.
Ukoliko dođe do pomanjkanja internet veze aplikacija kao takva neće raditi iz sigurnosnih razloga jer je moguć unos podataka od strane više osoba pa je moguće da evidencije ne budu dobro ispunjenje. Dok se internet veza ne uspostavi preporuča se ručni unos te naknadni unos kroz aplikaciju.
Apsolutno. S obzirom na to da aplikacija kreira klasičan PDF dokument njega možete ispisati na printeru ili poslati e-mailom u inspekciju ako im je potrebna fizička kopija kod nadzora.